Zakelijk en klantgericht telefoneren

Training in het "Zakelijk en Klantgericht communiceren aan de telefoon'

De telefoontraining ‘Zakelijk en Klantgericht telefoneren’ helpt de medewerkers professioneel te telefoneren. 

In de telefoontraining gaan we onder andere in op:

  • Hoe gastvrij kom je over?
  • Hoe vraag je goed door? 
  • Geconcentreerd luisteren
  • Wie heeft de leiding in het gesprek?
  • Hoe onderbreek je zonder bot te worden?
  • Hoe komt de boodschap in één keer goed over?
  • Welke gesprekstechnieken zijn er om weerstand te voorkomen?
  • Hoe sluit je een gesprek professioneel af?

Voorbeelden waar u tips voor krijgt: 

  1. Het begint bij de telefoon opnemen. Een klant belt en is boos omdat hij niet is teruggebeld door uw collega.
  2. U wilt de klant doorverbinden, maar deze collega zit in bespreking.
  3. De klant blijft maar praten en het is enorm druk.
  4. De klant wil iets wat niet kan. Hoe verkoop je 'nee' op een acceptabele manier?

Tijdens de training besteden wij ook aandacht aan herkennen en omgaan met verschillende type klanten (drammer, agressor, etc. .

iedere deelnemer wordt gevraagd om een eigen praktijkvoorbeeld mee te nemen naar de telefoontraining. Het levert gegarandeerd tips op die direct zijn te gebruiken.

Heeft u veel te maken met klachten en ontevreden klanten? Kijk dan ook op: Klachten ontevreden klanten

Mogelijkheden 'Zakelijk en Klantgericht telefoneren’

Wij bieden voor de telefoontraining ‘Zakelijk en Klantgericht telefoneren’ drie mogelijkheden:

1. Training in-company (€ 550,00 per dagdeel voor maximaal 8 deelnemers)

2. Iedere maand een open inschrijving voor een 1-daagse training. Kosten: € 350,00 per persoon (maximaal 8 deelnemers).

3. TIP-training (Training In Praktijkgesprekken) op de werkplek  € 125,00 per uur.

De combinatie van een telefoontraining, gevolgd door een werkplektraining, levert het hoogste rendement op.

Open training

Kijk op inschrijven welke data nog beschikbaar en schrijf direct in.

Voor meer informatie over de training ‘Klantgericht Telefoneren’ of over Bouthoorn Tele-Training kunt u contact opnemen via het contactformulier of bellen naar 0297-264489.

 

© Bouthoorn Tele-Training
Webdesign & realisatie: A-side media - 2016