Turbotelefoniste

Als Turbotelefoniste bepaal jij wat er gebeurt

Hoe kun je als telefoniste net dat beetje extra brengen, waardoor de beller daadwerkelijk vertrouwen en een goed gevoel krijgt? Simpelweg door goed te luisteren en in te spelen op de beller. Stemgeluid, timing, intonatie, bedoelingen van de beller; we gaan er uitgebreid op in. Ontdek de gesprekstechnieken waarmee je de beller voorbereidt op een succesvolle kennismaking met de organisatie. De Turbotelefoniste is dé training als het gaat om optimaal presteren binnen korte tijd. Dit programma biedt intensieve technieken om jou als telefoniste grote hoeveelheden werk in sneltreinvaart en zonder stress af te ronden. Tijdens deze training word je in 1 dag volledig klaargestoomd tot allround Turbotelefoniste. Die belangrijke rol ga jij spelen!

Tijdens deze training leer je:

  • Hoe je inspeelt op verschillende bellers;
  • Turbo wachtstandbehandeling bij grote drukte;
  • Onverwachte spoedklussen afhandelen zonder stress;
  • Turboteambuilding: vorm een superteam met je collega’s;
  • Rekening houden met speciale wensen van klanten en bellers;
  • Adequaat en doeltreffend optreden bij ‘vertragende’ telefoongesprekken;
  • Hoe je je moet focussen op werkzaamheden die het meeste resultaat opleveren; 
  • Turbo-werkorganisatie: waarmee je direct 50% tijd wint;

Groepsgrootte

Het aantal deelnemers is maximaal 10 personen. Je krijgt op deze manier gegarandeerd aandacht voor die punten die bij jou een grote rol spelen.

Incompanytraining

Je kunt de training ook binnen je organisatie halen voor een incompany training. De training wordt bij je op locatie gegeven en je kunt dus zelf een deelnemersgroep samenstellen. De enorme bevlogenheid die Jannie in haar trainingen verwerkt, maakt dat zij een diepe indruk maakt bij je collega’s. Daarbij profiteer je van aanzienlijke voordelen:

  • de training kan bij jou op locatie worden gehouden.
  • je kunt zelf de trainingsdatum bepalen.
  • voordeliger omdat de prijs per deelnemer lager is.
  • het programma wordt aangepast aan de organisatie; maatwerk.
  • er is veel persoonlijke aandacht tijdens de training.
  • Het is vertrouwelijk; training blijft binnenshuis.
  • Een optimaal middel om jou en je collega’s te motiveren.

Wil je meer informatie, inschrijvenof een offerte? Neem dan contact op met Jannie Bouthoorn, telefoonnummer 0297-264489 of e-mail info@bouthoorn.nl.

Overige trainingen

Naast de training ‘Turbotelefoniste’ kunnen wij ook andere onderwerpen in de vorm van een training op maat verzorgen. Laat ons je opleidingsvraag weten.

Succes verzekerd!

Prijs per dagdeel € 550,00.

Lees meer

Transformeer jezelf

Als telefoniste heb je veel meer invloed dan je denkt. De eerste indruk die de beller of bezoeker krijgt, is doorslaggevend. Die eerste indruk… die geef jij. Je speelt dus een hele belangrijke rol. Maar maak je daar eigenlijk wel optimaal gebruik van? Als Turbotelefoniste zeker; want dan ben je klantvriendelijk én straal je zelfvertrouwen uit. De Turbotelefoniste combineert zakelijke representativiteit met verregaande wilskracht. Je bent daarmee de steunpilaar van de hele organisatie. Dus doe daarom mee met deze supertraining en transformeer jezelf in Turbotelefoniste!

Turbotelefoontechnieken

Het regelen van het telefoonverkeer kan hectisch zijn. Vooral als je collega’s onvindbaar zijn en de centrale ondertussen volstroomt. Bellers die geïrriteerd raken, collega’s die je moet opsporen... Voor de Turbotelefoniste behoren deze problemen tot het verleden. Zij maakt gebruik van de Turbowachtstandbehandeling, stelt prioriteiten aan de balie en ze beheerst de technieken om medewerkers (die van hun plaats zijn) razendsnel te bereiken. Alles onder controle, zonder stress! Zo gaat de Turbotelefoniste te werk.

Superteam met je collega’s

Hoe vaak deponeren collega’s allerlei klussen op je bureau? Samen met een vollopende centrale en wachtend bezoek kan dat chaotisch worden. Zo niet voor de Turbotelefoniste. Die stelt haar grenzen en staat op haar strepen; zonder anderen tegen zich in het harnas te jagen. Het resultaat? Een perfecte samenwerking met collega’s, en respect voor je verantwoordelijkheden als uithangbord van de hele organisatie.

Ontvangstorganisatie

Een van je voornaamste taken is het ontvangen van bezoekers. Moderne zakelijke etiquette spelen daarbij een belangrijke rol. Hoe ga je te werk? Iedere bezoeker is uniek en vereist weer een andere aanpak. Doe je formeel en houd je je aan de etiquette of is tutoyeren juist gepast? Voor de Turbotelefoniste is dat een uitgemaakte zaak. Zij heeft geleerd om razendsnel in te schatten met wat voor bezoeker zij te maken heeft, en stemt haar ontvangst daar feilloos op af. Met zelfvertrouwen en charme, zoals het een goede Turbotelefoniste betaamt.

Programma

09.30 uur Introductie en inleiding
09.45 uur Turbotelefoontechnieken
  • Verbeteren van de interne bereikbaarheid; telefoondiscipline
  • Turbotrick 1: turbowachtstandbehandeling.
  • Aannemen en doorverbinden in de hoogste versnelling!
  • Irritaties bij bellers? Zo voorkom je ze...
10.45 uur Pauze
11.00 uur Time Management aan de balie
  • TurboTrick 2: De tijdverslindende onderbrekingen van collega's doorbreken
  • TurboTrick 3: STOP! Laat de klok vóór je werken in plaats van tegen je.
  • TurboTrick 4: 'Nee durven zeggen' en tegelijkertijd respect ontvangen is veel gemakkelijker dan je denkt!
  • Werkorganisatie: Prioriteiten stellen aan de balie.
  • Turbotrick 5: Spoedklussen tussendoor; zo pak je die aan!
12.30 uur Lunch
13.00 uur Samenwerken aan de balie
  • TurboTrick 6: Dominante personen die hun prioriteiten aan je willen opdringen
  • TurboTrick 7: Stress omzetten in positieve energie, met behulp van Energymanagement
  • Alarm: Extreme drukte! Waar begin je? Als alles prioriteit heeft en de verwachtingen hoog zijn.
  • Medewerkers die niet op hun plaats zitten.
14.45 uur Pauze
15.00 uur Zakelijke etiquette en ontvangstorganisatie
  • Zelfvertrouwen: zo maak je die ijzersterke eerste indruk!
  • Moderne zakelijke omgangsvormen geven je zelfvertrouwen… pas het toe en het zal in je voordeel werken.
  • Inlichtingen geven en doorverwijzen, jouw kans om loyaliteit te creëren.
  • Rust en zelfvertrouwen, mensen voelen het. Zo straal je het uit!
16.30 uur Afsluiting

Van Info Training naar Bouthoorn Tele-Training

Vanaf augustus 2016 heeft Jannie Bouthoorn de Turbotelefoniste overgenomen van Info Training. Dit omdat Jannie de training al jaren geeft.
Jannie Bouthoorn is dé expert in Nederland op het gebied van persoonlijke effectiviteit en telefonische communicatie. Jannie heeft jarenlange ervaring in het opleiden en begeleiden van telefonistes. Ze heeft een persoonlijke manier van werken die getoetst is in de praktijk. Het geleerde kun je de volgende werkdag gelijk toepassen op de werkplek. Zo merk je meteen het effect van de training. Het sleutelwoord tijdens de trainingen is: klantgericht werken door middel van effectieve communicatie. Klantgericht werken wordt na deze training een natuurlijke manier van werken. De trainingen zijn interactief van opzet. Zo blijft de interactiviteit binnen de groep bestaan. De trainingen van Jannie worden hoog beoordeeld, vele internationale organisaties maken dan ook gebruik van haar diensten. Door haar onderhoudende manier van presenteren, blijf je moeiteloos de hele dag bij de les. Kortom, Jannie is je garantie voor een topdag!

Aanmeldingsvoorwaarden

Kosten

De kosten voor deelname bedragen € 350,00 p.p. (er wordt geen BTW berekend door vrijstelling via CRBKO). Dit bedrag is inclusief materiaal, lunch en consumpties.

Annuleren

Het is altijd mogelijk om i.p.v. de ingeschreven deelnemer een vervanger op te geven. Annuleren kan alleen tot 4 weken voor aanvang van de trainingsdatum, waarbij € 75,00 annuleringskosten in rekening worden gebracht. Bij annulering binnen 4 weken voor aanvang van de trainingsdatum bent u het volledige cursusgeld verschuldigd.

Algemeen

Op al onze aanbiedingen zijn de algemene voorwaarden, zoals gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel te Utrecht, tevens ter inzage op onze website www.bouthoorn.nl, van kracht. Een afschrift daarvan wordt u op verzoek kosteloos toegestuurd. Wij hebben te allen tijde het recht om een vervangende docent in te zetten, zonder opgaaf van reden. Wij hebben te allen tijde het recht om, bij onvoldoende belangstelling, één of meerdere trainingsdata te annuleren.

Aansprakelijkheid

Onze informatiefolders en trainingen zijn met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van de in deze cursusfolder aangeboden informatie of van de informatie/adviezen die in het (in deze cursusfolder genoemde) training worden aangeboden. Aan de inhoud van deze informatiefolder of van het (in deze folder genoemde) training kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.

 

© Bouthoorn Tele-Training
Webdesign & realisatie: A-side media - 2016