Klantgericht en Efficiënt e-mail schrijven
E-mailtraining Klantgericht schrijven
Met de e-mailtraining ‘Klantgericht schrijven’ ontwikkelen de deelnemers schrijfvaardigheden die efficiënt en klantgericht zijn. De deelnemers leren zich te verplaatsen in de ontvanger en de schrijfstijl van de zakelijke e-mail hierop aan te passen.
Voor wie is de e-mailtraining?
De e-mailtraining ‘Klantgericht en Efficiënt e-mail Schrijven’ is bedoeld voor iedereen die zakelijke berichten verstuurd.
Voorafgaand aan de training wordt er een intakegesprek met u gehouden om te inventariseren wat specifieke leerdoelen zijn.
Inhoud e-mailtraining ‘Klantgericht en Efficiënt e-mail schrijven’?
Tijdens de training geven wij u tips over de organisatie rondom het verzenden van een zakelijke e-mail en... natuurlijk over hoe schrijf je een professionele e-mail.
De volledige e-mailtraining ‘Klantgericht en efficiënt schrijven’ bestaat uit de volgende onderdelen:
- Wanneer wel en wanneer niet e-mailen?
- Opbouw van een e-mailbericht
- Klantgericht schrijven in plaats van procesgericht
- Duidelijk schrijven
- Toetsen of de boodschap helder is overgekomen
- Standaard berichten maken.
U ontvangt tijdens de training het boekje: ‘Klantgericht en efficënt e-mail schrijven’. Hierin staan veel tips die later nagelezen kunne worden.
Praktische informatie e-mailtraining ‘Klantgericht schrijven’
De training wordt gegeven in twee dagdelen. Prijs per dagdeel € 550,00.
Contact met Bouthoorn Tele-training
Wilt u meer weten over de mogelijkheden van deze e-mailtraining? Bel ons op het nummer: 085-890 03 90