Klantgericht en Efficiënt e-mail schrijven

E-mailtraining Klantgericht schrijven

Met de e-mailtraining ‘Klantgericht schrijven’ ontwikkelen uw medewerkers schrijfvaardigheden waarmee ze efficiënt en klantgericht een zakelijke e-mail kunnen versturen. De deelnemers leren zich te verplaatsen in de ontvanger en de schrijfstijl van de zakelijke e-mail hierop aan te passen.


Voor wie is de e-mailtraining?

De e-mailtraining ‘Klantgericht Schrijven’ is bedoeld voor iedereen die op een professionele manier e-mails wil leren schrijven. Voorafgaand aan de training wordt er een intakegesprek met u gehouden om te inventariseren wat specifieke leerdoelen zijn.


Inhoud e-mailtraining ‘Klantgericht schrijven’?

Tijdens de training geven wij u tips over het verzenden van een zakelijke e-mail. Onze trainers delen graag hun ervaring en gaan in op de leerdoelen die u heeft aangegeven in het intakegesprek.

De volledige e-mailtraining ‘Klantgericht schrijven’ bestaat uit de volgende vier onderdelen:

  • Wanneer wel en wanneer niet e-mailen?
  • Opbouw van een e-mailbericht
  • Klantgericht schrijven in plaats van procesgericht
  • Duidelijk schrijven
  • Toetsen of de boodschap helder is overgekomen
  • standaard berichten maken.

U ontvangrt tijdens de training het boekje:  ‘Klantgericht schrijven’. Hienin staan tips voor het schrijven van zakelijke e-mailberichten.

Praktische informatie e-mailtraining ‘Klantgericht schrijven’

De training wordt gegeven in twee dagdelen. Prijs per dagdeel € 550,00.
Voor deze training kunt u zich ook individueel inschrijven.
De kosten voor de training zijn € 350,00 per persoon.

 

Contact met Bouthoorn Tele-training

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van deze e-mailtraining? Bel ons op het nummer: 0297-264489.

 

© Bouthoorn Tele-Training
Webdesign & realisatie: A-side media - 2016