Het waardevolle contact

Met de telefoontraining ‘Het Waardevolle Contact’ leert u de kracht van het telefoongesprek optimaal te benutten. Deze telefoontraining helpt u de juiste communicatieve vaardigheden te ontwikkelen en toe te passen in de praktijk.

De telefoontraining is bedoeld om:

  • Inzicht te krijgen in uw eigen rol en die van de opbeller en de hierbij passende gesprekstechnieken
  • Hoe u de inzichten het best toe kan passen in het klantencontact en in het contact onderlin met collega's.


Voor wie is telefoontraining ‘Het Waardevolle Contact’?

De telefoontraining ‘Het Waardevolle Contact’ is bij uitstek geschikt wanneer u de opbeller centraal stelt. Voor verbetering van het contact is ook draagvlak bij het management noodzakelijk.

 

Resultaten telefoontraining ‘Het Waardevolle contact’

In deze telefoontraining leert u de samenwerking en communicatieve vaardigheden verder te ontwikkelen. Onze werkwijze is erop gericht de gesprekstechnieken te verbeteren en uiteindelijk een hoger rendement te behalen uit contacten met uw doelgroep. Na afloop van de telefoontraining kunt u:

  • Gevoelens herkennen en op respectvolle wijze uiten
  • Het daadwerkelijke probleem herkennen onder de verwijten van klanten of collega’s
  • Met je de juiste gesprekstechnieken een gesprek ombuigen naar een voor beiden wenselijk resultaat
  • Consensus bereiken in plaats van opdrachten geven
  • Meer vertrouwen in uzelf en de ander hebben, zonder de controle over de situatie of de ander te willen houden

De telefoontraining ‘Het Waardevolle Contact’ leidt dus tot optimalisering van de wijze waarop telefoongesprekken worden gevoerd. Maar ook een vergroting van:

  • Het werkplezier
  • Prettige gesprekken
  • De betrokkenheid van medewerkers
  • Kwaliteit en kwantiteit van het werk

 

Samen werken aan: ‘Het waardevolle contact’

Onze trainers delen hun ervaring op het gebied van het nieuwe telefoneren tijdens een meerdaagse telefoontraining. Een meerdaagse telefoontraining ‘Het Nieuwe Telefoneren’ stellen wij ‘op maat’ samen voor uw organisatie. Prijs per dagdeel € 550,00.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van de telefoontraining ‘Het waardevolle contact’? Ga naar het contactformulier of bel ons op nummer: 0297-264489.

 

© Bouthoorn Tele-Training
Webdesign & realisatie: A-side media - 2016