Het nieuwe telefoneren

Met de telefoontraining ‘Het Nieuwe Telefoneren’ leert u de kracht van het nieuwe werken optimaal benutten binnen uw organisatie. Deze telefoontraining helpt u de juiste communicatieve vaardigheden en gesprekstechnieken te ontwikkelen en toe te passen in de praktijk.

De telefoontraining is bedoeld om:

  • Inzicht te krijgen in het nieuwe werken en de hierbij passende gesprekstechnieken
  • Hoe u de inzichten het best toe kan passen in klantencontact en contact met elkaar


Voor wie is telefoontraining ‘Het Nieuwe Telefoneren’?

De telefoontraining ‘Het Nieuwe Telefoneren’ is bij uitstek geschikt wanneer u regelmatig klantencontact heeft. Voor verbetering van de klantgerichtheid is ook draagvlak bij het management noodzakelijk.

 

Resultaten telefoontraining ‘Het Nieuwe Telefoneren’

Tijdens de telefoontrainig ‘Het nieuwe Telefoneren’ leert u de samenwerking en communicatieve vaardigheden verder te ontwikkelen. Onze werkwijze is erop gericht de gesprekstechnieken te verbeteren en uiteindelijk een hoger rendement te behalen uit contacten met uw doelgroep. Na afloop van de telefoontraining ‘Het Nieuwe Telefoneren’ kunt u:

  • Gevoelens herkennen en op respectvolle wijze uiten
  • Het daadwerkelijke probleem herkennen onder de verwijten van klanten of collega’s
  • Met je de juiste gesprekstechnieken een gesprek ombuigen naar een voor beiden wenselijk resultaat
  • Consensus bereiken in plaats van opdrachten geven
  • Meer vertrouwen in uzelf en de ander hebben, zonder de controle over de situatie of de ander te willen houden

De telefoontraining ‘Het nieuwe Telefoneren’ leidt dus tot optimalisering van de wijze waarop telefoongesprekken worden gevoerd. Maar ook een vergroting van:

  • Het werkplezier
  • De betrokkenheid van medewerkers
  • Kwaliteit en kwantiteit van het werk

 

Samen werken aan: ‘Het nieuwe telefoneren’

Onze trainers delen hun ervaring op het gebied van het nieuwe telefoneren tijdens een meerdaagse telefoontraining. Een meerdaagse telefoontraining ‘Het Nieuwe Telefoneren’ stellen wij ‘op maat’ samen voor uw organisatie. Prijs per dagdeel € 550,00.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van de telefoontraining ‘Het nieuwe Telefoneren’? Ga naar het contactformulier of bel ons op nummer: 0297-264489.

 

© Bouthoorn Tele-Training
Webdesign & realisatie: A-side media - 2016