E-mailtraining Klantgericht schrijven op de werkplek
E-mailtraining op werkplek
Deze ‘E-mailtraining op werkplek’ is ideaal voor een bedrijf dat medewerkers niet kan missen op de werkvloer, maar wel een klantgerichte e-mailtraining op maat zoekt. Tijdens deze e-mailtraining leren de deelnemers zakelijke e-mailberichten te schrijven die aansluiten bij uw organisatie.
Goede zakelijke e-mails versturen
Het is belangrijk om vast te leggen welke schrijfstijl voor een zakelijke e-mail bij de organisatie past. Wanneer u vindt dat de zakelijke e-mails in uw bedrijf te formeel of juist te informeel zijn, wordt hier vooraf aan de e-mailtraining een duidelijke richting in gekozen.
Voordelen ‘E-mailtraining op werkplek’
Voordelen van de ‘E-mailtraining op werkplek’ zijn:
- Elke medewerker krijgt persoonlijke aandacht en feedback op maat
- Er wordt gewerkt met recente zakelijke e-mails binnen uw organisatie
- De aangereikte tips (over o.a. klantgerichtheid) kunnen direct in de volgende zakelijke e-mail gebruikt worden
- Iedere deelnemer krijgt een op maat gemaakte checklist voor het schrijven van een zakelijke e-mail
Actieplan Zakelijke e-mails versturen en beantwoorden
Na de training vullen de trainer en medewerker een concreet actieplan in. De trainer geeft tips op welke manier de deelnemer aan deze punten kan werken. De leidinggevende krijgt een exemplaar van het actieplan. Op deze manier kan de leidinggevende de medewerker verder begeleiden bij het schrijven van een professionele zakelijke e-mail.
De ervaring van onze trainers is dat drie tot zes sessies per jaar een goed resultaat geven voor het schrijven van een klantgerichte- en zakelijke e-mail. De duur per persoon is gemiddeld 3 uur en het minimum aantal uren achtereen is drie.
Prijs per persoon € 100,00 per uur.
Contact met Bouthoorn Tele-Training
Wilt u meer informatie over deze ‘E-mailtraining op werkplek’? Ga naar contact of bel ons op nummer: 085-890 03 90