Commercieel telefoneren

 

Klantencontact benutten

IN de training 'Commercieel Telefoneren' leren de deelnemers dat ieder contact met een klant waardevol is. Het is daarom belangrijk om op een klantvriendelijke manier een telefoongesprek te voeren.

In de training leren de deelnemers technieken om tot meer omzet te komen en gemakkelijker cross-selling en up-selling toe te passen in het telefoongesprek.

Door de telefoontraining gaan de medewerkers niet alleen de juiste gesprekstechnieken gebruiken, maar ook met met plezier een commercieel telefoongesprek voeren.

 

Inhoud telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’

In de telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’ leren deelnemers:

  • Wat up-selling is.
  • Wat cross-selling is.
  • Dat servicegericht en commercieel telefoneren hand in hand gaan.
  • Hoe je een commercieel telefoongesprek de gewenste richting geeft.
  • Hoe de aandacht van de ander wordt getrokken.
  • Dat vragen stellen een vorm van servicegericht telefoneren is.
  • Commerciële vragen stellen effect heeft.
  • Dat een aanbod doen een vorm van servicegericht telefoneren is.
  • Om te gaan met bezwaren door middel van gesprekstechnieken.

In de reacties van klanten horen en lezen we dat de kwaliteit en effectiviteit van telefoongesprekken daadwerkelijk omhoog gaat na het volgen van deze telefoontraining.

Wilt u ook commerciëler gedrag tijdens telefoongesprekken zien bij uw medewerkers? Dan is de telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’ de oplossing! Onze trainers geven uw medewerkers inzicht in eigen handelen en leren ze effectief communiceren tijdens telefoongesprekken.


Contact met Bouthoorn Tele Training

De duur van de telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’ is, afhankelijk van ervaring en opleiding, 2 tot 6 dagdelen waarvan 1 in de praktijk. Deze telefoontraining wordt alleen in-company gehouden. Kosten € 550,00 per dagdeel.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van deze telefoontraining? Ga naar het contactformulier of bel ons op nummer: 0297-264489.

 

© Bouthoorn Tele-Training
Webdesign & realisatie: A-side media - 2016