Commercieel telefoneren

Met de telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’ leren uw medewerkers commercieel te zijn op een servicegerichte manier. Uw medewerkers zullen de juiste gesprekstechnieken onder de knie krijgen, waarmee ze kansen zullen aangrijpen die zich aan de telefoon voordoen.

Medewerkers hebben vaak moeite met commercieel telefoneren of krijgen het gevoel dat ze aan het ‘drammen’ zijn. Tijdens de telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’ ontwikkelen uw medewerkers commerciële vaardigheden waarmee ze op een klantgerichte manier kunnen verkopen. Door deze telefoontraining gaan uw medewerkers niet alleen de juiste gesprekstechnieken gebruiken, maar ook met meer plezier een commercieel telefoongesprek voeren.


Klantencontact benutten

Ieder telefoongesprek met een klant is waardevol. Het is daarom belangrijk om op een klantvriendelijke manier een commercieel telefoongesprek te kunnen voeren. Met de telefoontraining leren de deelnemers effectief communiceren en de juiste commerciële vaardigheden te gebruiken. Op deze manier kunnen zij het klantencontact gebruiken voor cross-selling en up-selling tijdens een telefoongesprek.

 

 

Inhoud telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’

In de telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’ leren deelnemers:

  • Wat up-selling is.
  • Wat cross-selling is.
  • Dat servicegericht en commercieel telefoneren hand in hand gaan.
  • Hoe je een commercieel telefoongesprek de gewenste richting geeft.
  • Hoe de aandacht van de ander wordt getrokken.
  • Dat vragen stellen een vorm van servicegericht telefoneren is.
  • Commerciële vragen stellen effect heeft.
  • Dat een aanbod doen een vorm van servicegericht telefoneren is.
  • Om te gaan met bezwaren door middel van gesprekstechnieken.

Deze telefoontraining zorgt ervoor dat uw medewerkers commerciële vaardigheden ontwikkelen en een commercieel gesprek niet meer als vervelend ervaren. De medewerkers gebruiken na de telefoontraining effectieve gesprekstechnieken, maar zullen klantgericht blijven. Wij merken aan reacties van klanten dat de kwaliteit en effectiviteit van telefoongesprekken daadwerkelijk omhoog gaan na het volgen van onze telefoontraining.

Wilt u ook commerciëler gedrag tijdens telefoongesprekken zien bij uw medewerkers? Dan is de telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’ de oplossing! Onze trainers geven uw medewerkers inzicht in eigen handelen en leren ze effectief communiceren tijdens telefoongesprekken.


Contact met Bouthoorn Tele Training

De duur van de telefoontraining ‘Commercieel Telefoneren’ is, afhankelijk van ervaring en opleiding, 2 tot 6 dagdelen waarvan 1 in de praktijk. Deze telefoontraining wordt alleen in-company gehouden. Kosten € 550,00 per dagdeel.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van deze telefoontraining? Ga naar het contactformulier of bel ons op nummer: 0297-264489.

 

© Bouthoorn Tele-Training
Webdesign & realisatie: A-side media - 2016