Onze werkwijze

Bouthoorn Tele-Training is opgericht in 1995.
In ons 23-jarig bestaan hebben we een indrukwekkend klantenbestand opgebouwd en hebben we trainingen verzorgd voor gerenommeerde organisaties.

De wereld om ons heen verandert continu en Bouthoorn Tele-Training speelt daar flexibel op in. Wij passen onze trainingen regelmatig aan om u optimaal van dienst te zijn.


Interactief

Interactie met de opdrachtgever vinden wij zeer belangrijk.
Daar ligt ook onze kracht: trainen in gespreksvaardigheid om een hoger rendement te behalen uit contacten met uw doelgroep. Wij bieden oplossingen om deze voor uw organisatie te optimaliseren.

Belangrijke factoren zijn:

  • vriendelijkheid
  • efficiency
  • concentratie
  • oplossend vermogen
  • duidelijkheid
  • commercieel denkend, advisering
  • betrouwbaarheid: afspraak is afspraak.
  • inlevingsvermogen
  • betrokkenheid


Effectief

De deelnemer levert een actieve bijdrage aan de training. Daarmee werken we aan de bewustwording van gedrag. Zo motiveren wij hem om de communicatie aan de telefoon te verbeteren. Wij werken uitsluitend met ervaren trainers. Zij kennen de praktijk en geven gericht advies. Iedere deelnemer ontvangt een syllabus met alle relevante informatie.

Voor een optimaal effect van de training volgen wij een volledig traject. Klik hier.

Wilt u weten welke mogelijkheden wij verder bieden? Klik hier.

Wilt u meer informatie?
Ga naar: Informatieformulier

Wilt u meer mogelijkheden?
Druk dan hier.

 

© Bouthoorn Tele-Training
Webdesign & realisatie: A-side media - 2016